Menu
Το email marketing υπάρχει εδώ και δεκαετίες, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ.
Fun fact: Το πρώτο email εστάλη από τον Ray Tomlinson το 1971 και σηματοδότησε την αρχή της σύγχρονης εποχής επικοινωνίας.
Μερικά χρόνια αργότερα ο Gary Thuerk, διευθυντής μάρκετινγκ της Digital Equipment Corp, έστειλε τα πρώτα εμπορικά emails, ενημερώνοντας για ένα νέο προϊόν. Το μήνυμα έφτασε σε μια λίστα με μόνο 400 διευθύνσεις email. Παρ’ όλα αυτά, το αποτέλεσμα ήταν 13 εκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις.
Με αυτόν τον τρόπο γεννήθηκε το email marketing. Ναι! Ξεκίνησε πριν από πάρα πολλά χρόνια και παρόλα αυτά συνεχίζει να εξελίσσεται διαρκώς και να προσφέρει αποτελεσματικές λύσεις στις επιχειρήσεις.
Εάν θέλετε να αυξήσετε και εσείς τις πωλήσεις της επιχείρησής σας ακολουθώντας απλά αλλά πολύτιμα tips, αυτό το άρθρο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας. Πάμε να δούμε επιτέλους τι είναι αυτό το email marketing, ποια είναι η πιο αποτελεσματική στρατηγική (strategy) που θα απογειώσει τις πωλήσεις και ποια platforms πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να το πετύχετε.
Πολλοί αναρωτιούνται για το email marketing τι είναι. Το email marketing, λοιπόν, είναι μία μορφή άμεσου μάρκετινγκ. Συνίσταται στη μαζική αποστολή emails στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των κατόχων τους.
Η χρήση του email marketing μπορεί να εξυπηρετήσει τους εξής στόχους:
• Διατήρηση των υπαρχόντων πελατών μέσω της αποστολής προσφορών, ενημερωτικών νέων κ.α.
• Δημιουργία αναγνωρισιμότητας και αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο μίας εταιρείας.
• Προσέλκυση νέων πελατών.
• Συλλογή πληροφοριών για τους πελάτες.
• Άμεσες πωλήσεις, μέσω των τεχνικών cross-selling και up-selling ή μέσω ειδικών προσφορών.
Τα είδη των marketing emails είναι αρκετά. Κάποιοι από τους πιο δημοφιλείς τύπους είναι:
Τα email καλωσορίσματος είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μίας σχέσης ανάμεσα σε μία επιχείρηση και έναν πελάτη. Σε ένα τέτοιου τύπου email η εταιρεία πρέπει να δώσει μία καλή πρώτη εντύπωση στους πελάτες και να τους κάνει πιο δεκτικούς σε μελλοντικά email.
Τα email καλωσορίσματος έχουν καλύτερα ποσοστά ανοίγματος, όταν παρουσιάζουν την εταιρεία και δείχνουν ενδιαφέρον για τους πελάτες, χωρίς να στοχεύουν κατευθείαν στις πωλήσεις. Μία επιχείρηση σε ένα email καλωσορίσματος θα πρέπει να παρουσιάζει την επωνυμία της, να ευχαριστεί τους πελάτες που έγιναν συνδρομητές και να τους προσφέρει κάποιο μικρό δώρο, για παράδειγμα ένα εκπτωτικό κουπόνι.

Τα email newsletters είναι τα ενημερωτικά δελτία. Οι επιχειρήσεις στέλνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα newsletters, για να ενημερώσουν τους συνδρομητές τους σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης, ακόμα και για τη δραστηριότητά της.
Τα newsletters είναι από τις πιο δημοφιλείς καμπάνιες του email marketing. Δε σχετίζονται με τις πωλήσεις, αλλά χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες τους. Γι’ αυτό το περιεχόμενό τους πρέπει να είναι έξυπνο, ενδιαφέρον και διασκεδαστικό.

Τα προωθητικά emails είναι από τις πιο συνηθισμένες καμπάνιες email marketing. Αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο για να αυξήσει μία εταιρεία τις πωλήσεις της ή τις εγγραφές της.
Με τα προωθητικά emails, οι εταιρείες ενημερώνουν τους συνδρομητές τους για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, για εκδηλώσεις, προσφορές ή προτάσεις, με σκοπό να τους ενθαρρύνουν να προχωρήσουν σε μία αγορά. Τα χρησιμοποιούν επίσης για να ανταμείψουν τους αφοσιωμένους συνδρομητές με αποκλειστικές προσφορές ή για να ενθαρρύνουν τους παραλήπτες για cross-selling και up-selling προϊόντων, για δοκιμή ή επανάληψη αγοράς.

Τα follow-up emails είναι τα emails που αποστέλλονται ως απάντηση στις ενέργειες των συνδρομητών. Στέλνονται από τις εταιρείες στους πελάτες τους ως υπενθύμιση, επιβεβαίωση, ευχαριστία ή ενημέρωση για την εξέλιξη της σχέσης τους.
Τα follow-up emails βοηθούν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις μετατροπές, δηλαδή τις ενέργειες στις οποίες προχωρούν οι χρήστες, για παράδειγμα η επίσκεψη στον ιστότοπο της επιχείρησης ή μία αγορά. Μέσα από τα αποτελέσματα των μετατροπών, η εταιρεία μπορεί να διαχωρίσει όσους προχωρούν τελικά σε μία ενέργεια από τους αδιάφορους συνδρομητές και να αναπτύξει μία σχέση εμπιστοσύνης με αυτούς.
![]()
Τα emails re-engagement είναι τα emails που αποστέλλονται σε ανενεργούς συνδρομητές. Οι καμπάνιες των re-engagement emails βοηθούν τις εταιρείες να μετατρέψουν τους ανενεργούς συνδρομητές σε ενεργούς. Σε περίπτωση που η επιχείρηση διαπιστώσει ότι οι συνδρομητές παραμένουν ανενεργοί μπορεί να τους αφαιρέσει από τις λίστες email της.
Με τον συγκεκριμένο τύπο email οι επιχειρήσεις στοχεύουν να τραβήξουν και πάλι το ενδιαφέρον των ανενεργών συνδρομητών. Αυτό μπορούν να το πετύχουν προσφέροντάς τους μία έκπτωση, υπενθυμίζοντάς τους το λόγο για τον οποίο έκαναν εγγραφή εξαρχής ή δείχνοντάς τους τι έχουν χάσει. Πολύ σημαντικό είναι να τους δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη συχνότητα με την οποία θα λαμβάνουν τα emails, αλλά και την επιλογή της απεγγραφής.

Το email marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα για τους διαφημιζόμενους:
1. Έχει χαμηλότερο κόστος δημιουργίας και υλοποίησης σε σχέση με άλλα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ. Δεν υπάρχουν έξοδα διαφήμισης, κόστος εκτύπωσης ή χώρου στα πολυμέσα.
2. Το email marketing δίνει σε μία εταιρεία τη δυνατότητα για μαζική αποστολή email σε χιλιάδες άτομα με ένα κλικ. Σίγουρα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στη διάδοση μίας πληροφορίας σε μεγάλο κοινό, αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα στατιστικά στοιχεία δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο αυτά του email marketing.
3. Ο σχεδιασμός μιας επαγγελματικής καμπάνιας email δεν είναι περίπλοκος ή χρονοβόρος. Εξοικονόμηση χρόνου μπορεί να γίνει ακόμα μέσω της αυτοματοποιημένης αποστολής email σε πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει μία συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπο της εταιρείας.
4. Η σχεδίαση ενός μηνύματος είναι ευέλικτη. Ένα email μπορεί να περιλαμβάνει από ένα απλό κείμενο, μέχρι εικόνες, βίντεο ή και αρχεία.
5. Η λίστα με διευθύνσεις email αποτελείται από άτομα που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν μηνύματα από την εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν.
6. Με το email marketing η εταιρεία μπορεί να εξατομικεύσει τα μηνύματά της, ώστε αυτά να είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Με την τμηματοποίηση της λίστας email, οι συνδρομητές θα λαμβάνουν μηνύματα που τους ενδιαφέρουν. Επομένως, το στοχευμένο περιεχόμενο θα συμβάλλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης.
7. Τα αποτελέσματα είναι χρονικά άμεσα. Οι παραλήπτες αντιδρούν τη στιγμή που διαβάζουν το email, οπότε σε λίγες ημέρες θα έχουν φανεί τα αποτελέσματα.
8. Τα αποτελέσματα των email καμπανιών είναι εύκολα μετρήσιμα. Με τη χρήση web analytics, μία εταιρεία μπορεί να παρακολουθήσει πόσα email ανοίχτηκαν, πόσα κλικ έγιναν και τα ποσοστά μετατροπών. Έτσι, μπορεί να εντοπίσει τους τρόπους βελτίωσης μίας email καμπάνιας και να πραγματοποιήσει άμεσα όσες αλλαγές χρειάζονται.
9. Το email marketing μπορεί να αυξήσει τα έσοδα μίας επιχείρησης. Η ενημέρωση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και οι ειδικές προσφορές που περιλαμβάνονται συχνά στα email, ωθούν τους πελάτες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Αυτό σημαίνει αύξηση των πωλήσεων και συνεπώς των εσόδων μιας εταιρείας.
10. Οι καμπάνιες email συμβάλλουν στην ανάπτυξη σχέσεων και στη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών με τους πελάτες. Η ενημέρωση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, οι χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές, οι ειδικές προσφορές που παρέχει μία εταιρεία μέσω ενός email, επιτρέπουν την καλύτερη προσέγγιση των πελατών. Η δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου για τους πελάτες είναι ένας καλός τρόπος για να βελτιώσει μία εταιρεία την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας της.
Αναλαμβάνουμε να προωθήσουμε την επιχείρησή σας μέσω email και να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας, Δείτε όλες τις υπηρεσίες marketing που παρέχουμε εδώ
Εάν είστε αρκετά τολμηροί και θέλετε να το προσπαθήσετε μόνοι σας, παρακάτω θα μάθετε όλα τα μυστικά για να πετύχετε…
Η δημιουργία μίας καμπάνιας email marketing είναι μία απλή διαδικασία. Ακολουθώντας τα σωστά βήματα, κάθε εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει εύκολα την καμπάνια της.
1. Η σωστή στρατηγική ξεκινάει με ξεκάθαρους στόχους. Αποφασίστε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε΄. Ένας ξεκάθαρος στόχος θα βοηθήσει την εταιρεία να λάβει βασικές αποφάσεις για την email καμπάνια της. Κάποιοι από τους στόχους τους οποίους μπορεί να θέλει να επιτύχει μία εταιρεία είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστοτόπου της, η αύξηση των πωλήσεων, η προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή η προσέλκυση νέων πελατών.
2. Θα πρέπει να επιλέξει μία email marketing platform, μία υπηρεσία δηλαδή για μαζική αποστολή marketing email. Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας θα πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησης.
3. Το επόμενο βήμα είναι η δημιουργία της λίστας με email διευθύνσεις. Η δημιουργία της λίστας ίσως είναι χρονοβόρα διαδικασία, αλλά είναι θεμελιώδους σημασίας, διότι καθορίζει την καλή στόχευση της καμπάνιας.
Τη λίστα μπορεί να την καταρτίσει η ίδια η εταιρεία (house list) ή να την προμηθευτεί από μία άλλη εταιρεία (third party list). Η πρώτη περίπτωση είναι προτιμότερη, καθώς περιλαμβάνει άτομα που θέλουν να λαμβάνουν τα email της εταιρείας και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό τους. Και στις δύο περιπτώσεις, όμως, είναι απαραίτητο οι κάτοχοι των ηλεκτρονικών διευθύνσεων να έχουν δώσει τη συναίνεσή τους για να λαμβάνουν email.
4. Μόλις είναι έτοιμη η λίστα με τις διευθύνσεις email, είναι σημαντικό για την εταιρεία να την τμηματοποιήσει. Η τμηματοποίηση επιτρέπει την αποστολή στοχευμένων email στους συνδρομητές.
Όσο πιο σχετικό είναι ένα email για έναν χρήστη, τόσο πιο πιθανό είναι να το ανοίξει και να αλληλεπιδράσει με αυτό. Η τμηματοποίηση μπορεί να γίνει με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των συνδρομητών, τα γεωγραφικά τους στοιχεία, τα ενδιαφέροντά τους, τη συμπεριφορά τους ή τις προηγούμενες αγορές τους.
5. Το επόμενο βήμα είναι η δημιουργία της καμπάνιας. Εάν η εταιρεία χρησιμοποιεί κάποια πλατφόρμα email marketing είναι πολύ απλό και εύκολο να δημιουργήσει μία καμπάνια, με βάση την καθοδήγηση που παρέχει η κάθε πλατφόρμα.
6. Ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσει μία εταιρεία τις email καμπάνιες της είναι να ενεργοποιήσει την παρακολούθηση των αναλυτικών στατιστικών. Έτσι θα γνωρίζει τι λειτουργεί σωστά και τι όχι και θα είναι σε θέση να βελτιώσει τις πρακτικές της.
7. Το τελευταίο βήμα είναι η αποστολή της καμπάνιας. Πριν την αποστολή των τελικών email είναι πολύ σημαντικό να γίνουν δοκιμαστικές αποστολές, για να διαπιστωθεί αν όλα λειτουργούν σωστά.
Email marketing platforms είναι λογισμικά που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τις email καμπάνιες τους. Δίνουν τη δυνατότητα της αυτοματοποίησης των email, της παρακολούθησης των στατιστικών απόδοσης μιας email καμπάνιας και της δημιουργίας ελκυστικών email για την ανάπτυξη σχέσεων με νέους και υπάρχοντες πελάτες.
Μεγάλο μέρος της επιτυχίας μίας email καμπάνιας εξαρτάται και από τις email marketing services που θα επιλέξει μία εταιρεία να χρησιμοποιήσει. Γι’ αυτό πρέπει να εξετάσει τις επιλογές της και ανάλογα με τις ανάγκες της να κάνει την καλύτερη επιλογή.
Τα email marketing tools μπορεί να διατίθενται δωρεάν ή επί πληρωμή. Συνήθως προσφέρεται μία δωρεάν δοκιμαστική περίοδος και αργότερα απαιτείται πληρωμή.
Από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για το email marketing είναι οι εξής:
• Sendinblue
• Omnisend
• EmailOctopus
• EngageBay
• ConvertKit
• GetResponse
• AWeber
• ActiveCampaign
• Drip
• MailerLite
• Keap
• Constant Contact
• Mailchimp
• SendX
• SendPulse
• Freshworks CRM
• Bitrix24
• User.com
• Direct Mail for Mac
• Emercury
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε μια πλατφόρμα μαζικής αποστολής email που προορίζεται για αυτόν τον σκοπό και να μην το κάνετε από το προσωπικό ή το εταιρικό σας email γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος το email σας να μπει στη μαύρη λίστα (spam).
Όπως καταλαβαίνετε το κόστος του email μάρκετινγκ, εάν επιχειρήσετε να το πραγματοποιήσετε μόνοι σας είναι μηδαμινό, εάν πάλι επιλέξετε κάποιον ειδικό να το αναλάβει τότε εξαρτάται από τους στόχους που έχετε θέσει σαν επιχείρηση.
Θέλετε να αφήσετε το email marketing σε έμπειρους επαγγελματίες για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο; Για να μάθετε το κόστος ζητήστε μας μια προσφορά – πείτε μας για εσάς συμπληρώνοντας το Brief.
Είναι πολύ σημαντικό και ωφέλιμο για μία εταιρεία να μετράει την απόδοση της email καμπάνιας της. Έτσι, θα γνωρίζει την αποτελεσματικότητα της και θα μπορεί να προβεί σε ενέργειες για να βελτιώσει μελλοντικές καμπάνιες.
Χρήσιμες μετρήσεις:
1. Το ποσοστό ανοίγματος (Open Rate)
Το ποσοστό ανοίγματος μετράει τον αριθμό των email που αναγνώστηκαν. Προκύπτει από την αναλογία των ατόμων που άνοιξαν το email προς τα άτομα που συνολικά το έλαβαν.
2. Ο αριθμός των «κλικ» στη σελίδα που παραπέμπει ένα email (Click Through Rate ή CTR)
Εκφράζει το ποσοστό των ατόμων που κλίκαραν τα links που υπήρχαν στο περιεχόμενο του email. Η μέτρηση αυτή δίνει μια ιδέα για το πόσο πιθανό είναι να αλληλεπιδράσουν οι συνδρομητές μιας εταιρείας με το περιεχόμενο του email της.
3. Το ποσοστό των μετατροπών (Conversion Rate)
Μετράει πόσα άτομα έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο μέσα στο email και ολοκλήρωσαν μια επιθυμητή ενέργεια , όπως η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας ή η πραγματοποίηση μιας αγοράς. Είναι από τις πιο σημαντικές μετρήσεις του email marketing.
4. Το ποσοστό απόρριψης (Bounce Rate)
Δείχνει πόσα email δεν κατάφεραν να παραδοθούν σε συνδρομητές. Υπάρχουν δύο είδη ανεπιτυχούς αποστολής. Η προσωρινή αποτυχία αποστολής, η οποία μπορεί να οφείλεται σε ένα προσωρινό πρόβλημα μίας έγκυρης διεύθυνσης email ή οριστική αποτυχία αποστολής, η οποία οφείλεται στη χρήση μη έγκυρων διευθύνσεων email ή στο μπλοκάρισμα των email από κάποιες διευθύνσεις.
5. Το ποσοστό απεγγραφής (Unsubscribe Rate)
Εκφράζει τον αριθμό των ατόμων που ζήτησαν να διαγραφούν από τις λίστες αποστολής, μετά από το άνοιγμα ενός email.
6. Η συνολική μέτρηση απόδοσης (Return on Investment ή ROI)
Είναι ο πιο απλός τρόπος παρακολούθησης των αποτελεσμάτων μίας email καμπάνιας. Υπολογίζει τα χρήματα που κέρδισε η επιχείρηση για κάθε ευρώ που ξόδεψε. Η παρακολούθηση του ROI των email επιτρέπει στην επιχείρηση να βλέπει ποιες καμπάνιες λειτουργούν καλύτερα και ποιες χρειάζονται βελτίωση.
Για να έχει μία καλή email marketing strategy μια εταιρεία θα πρέπει να προσέξει ορισμένα λάθη που μπορεί να γίνουν και να προβεί σε ενέργειες που μπορεί να τη βοηθήσουν.
Το περιεχόμενο του email χρειάζεται Call to Action, ώστε οι αναγνώστες να καταλάβουν τι θέλει η επιχείρηση να κάνουν. Ανάλογα με το στόχο της μπορεί να οδηγήσει τους συνδρομητές να προβούν σε μία συγκεκριμένη ενέργεια. Το Call to Action πρέπει να είναι σαφές, δελεαστικό και να οδηγεί σε ένα αποτέλεσμα.

Tips:
• Το κουμπί Call to Action πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο για να το βρίσκει εύκολα ο αναγνώστης.
• Η παρότρυνση για δράση πρέπει να είναι σαφής και να μην μπερδεύει τον αναγνώστη.
• Αν χρειαστεί, το Call to Action μπορεί να χρησιμοποιηθεί περισσότερες από μία φορές.
Οι περισσότεροι αναγνώστες διαβάζουν τα email τους από την κινητή τους συσκευή. Επομένως, είναι λάθος μία εταιρεία να μη διασφαλίζει ότι οι συνδρομητές της μπορούν να διαβάσουν τα email της από τα κινητά τους τηλέφωνα ή τα tablet τους (mobile first).

Tips:
• Η μορφοποίηση για κινητές συσκευές πρέπει να είναι απλή και καθαρή, με εικόνες και κείμενο που είναι ευανάγνωστα σε μια μικρή οθόνη.
• Είναι χρήσιμο να γίνουν δοκιμές για το πώς εμφανίζεται ένα email σε κινητή συσκευή, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητά του.
Το κοινό έχει κουραστεί να λαμβάνει email με γενικό περιεχόμενο. Οι πελάτες δεν είναι όλοι ίδιοι. Η επιχείρηση πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά τους και τη συμπεριφορά τους και να δημιουργεί περιεχόμενο με βάση τις ανάγκες τους.
Tips:
• Είναι χρήσιμο για την επιχείρηση να τμηματοποιήσει τις λίστες της και να προσαρμόσει τις καμπάνιες της σε κάθε κοινό ξεχωριστά, ώστε να αυξηθεί η αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο των email
• Η τμηματοποίηση μπορεί να γίνει με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, την τοποθεσία, το επάγγελμα και τα ενδιαφέροντα των συνδρομητών
Μερικές επιχειρήσεις στέλνουν υπερβολικά συχνά προωθητικά email, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές να ενοχλούνται και να τα αφήνουν αδιάβαστα ή να τα διαγράφουν αμέσως. Από την άλλη, υπάρχουν επιχειρήσεις που αμελούν το email marketing και στέλνουν email πολύ σπάνια. Έτσι, οι συνδρομητές χάνουν το ενδιαφέρον τους και πολλές φορές δεν ανοίγουν καν τα email.
Tips:
• Είναι σημαντικό να υπάρχει συνέπεια στο χρόνο αποστολής των email
• Κάθε συνδρομητής έχει διαφορετικές ανάγκες, οπότε η επιχείρηση θα πρέπει επιτρέπει στον καθένα να επιλέξει τη συχνότητα με την οποία θέλει να λαμβάνει email
Οι εικόνες, τα βίντεο και τα GIF αποτελούν εντυπωσιακά μέρη ενός email και πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στις email καμπάνιες. Ωστόσο, δεν πρέπει να στήνεται όλο το περιεχόμενο των email γύρω από αυτά. Πολλές φορές οι εικόνες μπορεί να μην εμφανίζονται και τα βίντεο να μην αναπαράγονται. Αυτό θα οδηγήσει τους συνδρομητές στην απογοήτευση και τα email στα ανεπιθύμητα.
Tips:
• Το καλύτερο για την εταιρεία είναι να χρησιμοποιεί για τις εικόνες ή τα βίντεο το 30% του διαθέσιμου χώρου και για το κείμενο τον υπόλοιπο χώρο, ώστε να μην αποπροσανατολίσει τους παραλήπτες
• Το εναλλακτικό κείμενο (alt text) είναι εξαιρετικά χρήσιμο καθώς εμφανίζεται στην περίπτωση που δεν φορτώνουν οι εικόνες και βοηθάει τους αναγνώστες να κατανοήσουν το email
• Οι δοκιμές είναι απαραίτητες, ώστε η εταιρεία να ελέγξει τον τρόπο που εμφανίζονται οι εικόνες ή τα βίντεο καθώς και προβλήματα που μπορεί να προκύψουν
Το email marketing είναι μία από τις πιο διαδεδομένες και αποτελεσματικές μεθόδους marketing με συνεχή ανάπτυξη. Είναι ένας τρόπος για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και είναι πολύ χρήσιμο για την ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ μίας εταιρείας και των πελατών της. Κάθε εταιρεία θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο και να επωφεληθεί από όσα αυτό προσφέρει.
Αρθρογράφος: Σοφία Σανξαρίδου